تعمیر دستگاه آندوسکوپی پنتاکس pentax

تعمیر دستگاه آندوسکوپی پنتاکس pentax

تعمیر دستگاه آندوسکوپی پنتاکس pentax – تعمیر تجهیزات پزشکی و آندوسکوپی در کلینیک تخصصی دیجی برد زیر نظر کارشناسان مجرب انجام می پذیرد .

دستگاه آندوسکوپی

آندوسکوپی یک روش پزشکی برای بررسی و دستیابی به اطلاعات دقیق تر از وضعیت بیمار در داخل بدن مورد استفاده قرار می گیرد. آندوسکوپی معمولا برای تشخیص بیماری و علائم  گوارشی  نظیر : تهوع ، استفراغ ، التهاب ، خون ریزی معده و … استفاده می شود.

دستگاه آندوسکوپی شامل یک لوله نازک و بلند است که به طور مستقیم برای مشاهده جزئیات اندام داخلی ، جراحی و … به کار می رود. آندوسکوپی معمولا در شرایطی که بیمار هوشیار است صورت می پذیرد اما در برخی موارد بی حس کننده موضعی آرام بخش به بیمار تزریق می شود.

دستگاه های آندوسکوپی مدرن مجهز به تصویربرداری در یک نوار باریک هستند که از طول موج های آبی و سبز برای تشخیص و درمان سرطان بهره می گیرند.

آندوسکوپی علاوه بر تصویربرداری از اندام داخلی و خارجی بدن برای عمل های  جراحی  کوچک به کار می روند.

نحوه عملکرد دستگاه آندوسکوپی

 معمولا از دو کایل در دستگاه آندوسکوپی استفاده می شود که یک کابل نور، را از طریق یک لامپ روشن در اتاق عمل به داخل بدن برده و حفره ای که آندوسکوپ در آن قرار دارد را روشن می کند و یک کایل دیگر از جنس فیبر نوری ، نور منعکس شده از بدن را به چشمی پزشک می رساند تا داخل بدن بیمار را ببیند.

در برخی مواقع کابل فیبر نوری مجهز به یک دوربین می باشد و مسیری را که آندوسکوپ در داخل بدن طی می کند را در یک مانیتور نمایش می دهد.

دستگاه آندوسکوپی پنتاکس PENTAX مدل EPK-100P

دستگاه آندوسکوپی پنتاکس مدل EPK-100P تصویر ویدئویی از داخل بدن بیمار را با یک لامپ XBO زنون ۱۰ آمپر ترکیب می کند تا بتواند نور روشن با طیف طبیعی جهت روشنایی واضح تولید می نماید.یکی از ویژگی های منحصر EPK-100P کنترل خودکار و دستی روشنایی می باشد.

در جدول زیر برخی از امکانات و خصوصیات EPK-100P اشاره شده است:

منبع تغذیه

۲۳۰ ولت

فرکانس

۵۰-۶۰ هرتز

دمای رنگ لامپ

۶۵۰۰ کلوین

کنترل روشنایی

دارد

وزن

۱۵ کیلوگرم

ابعاد

۱۶×۴۰×۴۳.۵

پورت برای اتصال به کیبورد

دارد

کابل پاور

دارد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *